Find alle dine svar her
Her finder du svar på en række ofte stillede spørgsmål til Norva24, der måske besvarer de spørgsmål, du må have.
Hvis du har andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på 70 122 222
Typiske spørgsmål vedrørende
Spørgsmål og svar:
- Hvor mange afdelinger har I ?
- Vi har 10 afdelinger rundt i landet. Find dem her
- Vil der sprøjte med vand op af mit toilet/afløb ?
- ”Nej, vi spuler hovedledningen ude på vejen, afdæk som beskrevet på spulesedlen for en sikkerheds skyld. Normalt sker der intet inde hos beboeren.
- Kan jeg få et tidspunkt ?
- Vi kan desværre ikke give nærmere tidspunkter, end beskrevet på spulesedlen du har modtaget
- Jeg har fået en spuleseddel (Besked om at i spuler i mit område). Hvad gør jeg nu ?
- Følg instrukserne på spulesedlen, så er du altid på den sikre side
- Jeg skulle have modtaget en faktura fra jer, men den er ikke kommet ?
- Fakturaer bliver sendt fra vores system, helt automatisk. Se venligst efter i din ”Spam” eller kontakte din lokale afdeling her.
- Jeg har spørgsmål til min faktura
- Hvis du har spørgsmål til din faktura, så kan du kontakte din lokale afdeling her.
- Der er fejl i min faktura
- Hvis du oplever en fejl i din faktura, kan du kontakte din lokal afdeling her, eller sende dit spørgsmål til din faktura til indsigelse@norva24.dk
- Betaler jeg før en tjeneste?
- Nej, alle tjenester foregår med faktura.
- Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
- Alle tjenester er kun mod faktura.
- Hvorfor hedder I Norva24
- Norva24 er en forkortelse af Norsk vann og avløp 24 timer i døgnet