Kundeambassadør

Kundeambassadør

Få hjælp til at komme videre med en sag, der er kørt fast hos Norva24. Kommenter en oplevelse, du har haft. Eller kom med forslag til forbedringer af Norva24’s kundeservice.

 

Der er måske noget, du som kunde hos Norva24 ikke er helt tilfreds med, eller måske har du brug for at sætte skub i din sag. Måske vil du gerne fortælle om en knap så god oplevelse, du har haft med Norva24?

 

Vores kundeambassadør er med til at sikre, at du som kunde hos Norva24 får den service, du forventer eller er berettiget til.

 

Har du en klage over Norva24, skal du i første omgang henvende dig til den lokale driftschef hos Norva24, som er driftsansvarlig for udførelse af serviceopgaver for netop din virksomhed. Driftschefen vil være den første til at tage fat om din sag. Finder driftschefen ikke en løsning, der stiller dig tilfreds, kan du gå skridtet videre og kontakte Norva24’s kundeambassadør.

 

Helt konkret betyder det, at du som kunde hos Norva24 kan kontakte kundeambassadøren:

  1. Hvis ikke du er tilfreds med den behandling, du har fået i Norva24
  2. Hvis ikke du får det, du mener, du har krav på efter at have været i kontakt med den ansvarlige driftschef
  3. Hvis du har en ide til forbedring af Norva24’s service. Procedurer, der kunne være anderledes eller information, der kunne være bedre

 

Kundeambassadøren vil følge op på alle de henvendelser, som vores kunder sender til os for at afdække generelle svagheder og forbedringsmuligheder.

Erik Overbye Driftsdirektør-tilpasset2

Kontakt Norva24’s Kundeambassadør

Erik Overbye

Driftsdirektør

 

Telefon: 20 784 185
E-mail: erik.overbye@norva24.dk